مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری یا عملیات اجرایی ۹۳۸ طرح با اعتباری بیش از ۳۱۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان انجام می‌شود.

 حیدری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: از این تعداد ۸۰۱ طرح در حوزه عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۱ هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان، و ۱۳۷ طرح اقتصادی با اعتباری افزون بر ۳۰۰ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: در مجموع در استان ۷۱۵ طرح در دهه فجر با اعتباری افزون بر ۲۴۷ هزار و ۳۳ میلیارد تومان و ۲۲۳ طرح هم با اعتبار بیش از ۶۵ هزار و ۳۸۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع می‌شود و همه حوزه‌های بهداشت، صنعت، آموزش، کشاورزی، درمانی و فرهنگی را در بر می‌گیرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهربیان داشت: سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی برای طرح‌هایی که افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود موجب اشتغالزایی برای ۱۸ هزار و ۲۵۹ نفر را خواهد شد که نسبت با سنوات گذشته رقم قابل توجهی است.

حیدری عنوان کرد: برحسب پراکندگی، در دیلم ۲۷ طرح، گناوه ۷۰ طرح، بوشهر ۸۷ طرح، دشتستان ۲۵۰ طرح، تنگستان ۱۳۳ طرح، دشتی ۹۴ طرح، دیر ۹۱ طرح، جم ۴۳ طرح، کنگان ۸۳ طرح و دیلم ۶۳ طرح افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.