رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم گفت: کتابخانه سیار شهرستان طارم حدود ۱۵۰۰ نسخه کتاب دارد و ۱۰ روستا را تحت پوشش خدمات کتابخانه‌ای خود قرار خواهد داد.

یاسر روحانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان طارم درباره فعالیت کتابخانه سیار شهرستان طارم، اظهار کرد: بعد از پیگیری‌های فراوان یک دستگاه خودرو برای کتابخانه سیار شهرستان طارم اختصاص یافت و با توجه به استخدام نیروی لازم، کتابخانه سیار شهرستان طارم در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: کتابخانه سیار شهرستان طارم ۱۵۰۰ نسخه کتاب داشته و ۱۰ روستا را تحت پوشش خدمات کتابخانه‌ای خود قرار خواهد داد. همچنین کتابخانه سیار با توجه به بزرگ بودن جامعه هدف، می‌تواند تاثیر بیشتری در جامعه داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: اقداماتی که در کتابخانه‌های ثابت برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی همچون قصه‌گویی، نقاشی، جمع‌خوانی کتاب و ... انجام می‌شود در کتابخانه‌های سیار نیز انجام خواهد شد و کتابخانه سیار روستاهای متعدد و جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار خواهد داد.

روحانی خاطرنشان کرد: در عصر فضای مجازی تنها منبعی که می‌تواند اطلاعات موثق و مفید در اختیار مردم قرار دهد کتاب است و در حال حاضر با توجه به وجود فضای مجازی فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی کم‌رنگ‌تر شده که سعی داریم به وسیله کتابخانه سیار، کتاب را به در خانه روستائیان برده و به علاقه‌مندان تحویل دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.