ثبت نام فروش محصولات سایپا همچنان پشت چراغ قرمز

ثبت نام فروش محصولات سایپا که قرار بود ساعت ۱۴ امروز آغاز شود پس از تاخیر چند ساعته هم انجام نشد و به فردا موکول شد.

گروه خودروسازی سایپا قرار بود ساعت ۱۴ امروز سه شنبه مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ فروش کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال و شاهین دنده‌ای تیپ G را آغاز کند و شرایط فروش این دو محصول را در قالب دو طرح عرضه از پیش اعلام کرده بود.

در ساعت اولیه سایت فروش از دسترس خارج شد که شرکت خودروسازی سایپا در این خصوص اعلام کرد با توجه به در خواست بالای متقاضیان سایت از دسترس خارج شده و قرار است این ثبت نام راس ساعت ۱۸ امروز آغاز شود.

حالا با گذشت چند ساعت از این زمان اعلام شده، مجدد ثبت نام به تعویق افتاده و متقاضیان خرید با این پیام در سایت فروش مواجه می‌شوند:

کاربر گرامی به دلیل انجام پاره‌ای بهبود‌ها سایت فروش محصولات سایپا برای ساعاتی از دسترس خارج می‌گردد. خواهشمند است برای تکمیل فرایند خرید وکالتی خودرو فردا مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۵ به سایت مراجعه فرمایید.

 

سایت فروس محصولات سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Peyman
۱۳:۳۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
اینهمه ناز و ادا بخاطر یک مشت آشغالِ بنجل! کاش حالا واقعا ماشین بودن... یه چرخ ماشین خارجی های قدیمی می ارزه به کل محصولات این دوتا خودروساز حقه باز.. من یه مزدای ۳۲۳ تمیز دارم همین الانم ۵۰۰ میلیون مشتری داره یه پیچشو به هیچکدوم از این اشغالهایی که میسازن و میندازن به مردم نمیدم..
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
اصلا شروع نشد که بخواد تقاضای بالایی وجود داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
همش سیا کاری و سرکاریه
والا راه حل برای فروش خودرو به مصرف کننده واقعی زیاده که اصلا نیاز به قرعه کشی نخواهیم بود
به عنوان مثال به بهانه اینکه قیمت دستوری و ضرر خودرو سازان خودرو را بردن بورس با عرضه قطره چکانی 2 هزار دستگاه خودرو و تقاضای بالای 2 هزار با وجود اختلاف کم نسبت به بازار و حساب وکالتی و داشتن کل مبلغ در حساب همه شرایط باز هم جوابگو نبوده و ناله می کنند به بهانه مختلف مثل همین اختلال های بوجود آمده اخیر ( چرا طی یکی دو سال اخیر با چنین اختلالات سایت روبرو نبودیم!!!) دنبال روی رانت ( دادن حواله های هایما به مدیران به بهانه نقص خودرو!! که اگر خودرویی نقصی دارد برای همه دارد غیر قابل واگذاری نه فقط برای افراد خاص که سر از بازار دربیارد!!!) هستند این وسط یه عده مردم ساده فریب این بازی ها رو می خورند آتیش میزنن به مالشان برای تهیه مبلغ در حساب وکالتی بعد یک هفته ده روز پول در حساب از آخر با پیغام ثبت نام به اتمام رسیده یا شما برنده نشده اید....
و این قصه ادامه دارد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
مردم رو از دیروز گذاشتن سر کار،، یه معذرت خواهی ساده هم نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
جو الکی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
الان پنج روز دعوتنامه کوییک ار اتوماتیک ام اومده ولی نمیتونم پرداخت کنم درگاه پرداخت فعال نیست نمایندگی هم میگه درست میشه
آخرین اخبار