مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از تعزیر یک رستوران در شیراز به علت گرانفروشی خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: حکم جریمه نقدی یک رستوران در شهر شیراز به علت گرانفروشی صادر شد.

او گفت: طی بازرسی سرزده بازرسان در این واحد صنفی و بررسی قیمت و آنالیز مواد غذایی عرضه شده در رستوران مذکور، تخلف گرانفروشی محرز شد.

سالاری با اشاره به صدور احکام قاطع در پرونده‌های گرانفروشی، گفت: با احراز تخلف در این پرونده، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی متصدی واحد صنفی صادر کرد.

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی متهم و ضبط سوخت‌های مکشوفه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۲۰ میلیارد ریالی متهم پرونده قاچاق گازوئیل در شهرستان داراب استان فارس خبر داد و گفت: یک دستگاه تانکر سوخت رسانی که اقدام به جابجایی غیرقانونی سوخت می‌کرد توسط ماموران نیروی انتظامی در شهرستان داراب شناسایی شد.

سالاری گفت: از کامیون مذکور بیش از ۲۵ هزار لیتر گازوئیل کشف که با توجه به نداشتن مجوز‌های قانونی، محموله توقیف و پرونده تعزیراتی برای راننده کامیون تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به انجام تحقیقات توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان داراب، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، تخلف راننده کامیون در قاچاق کالای یارانه‌ای محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۰ میلیارد ریال و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار