آغاز فعالیت کمیته های دهه فجر کوهبنان

دبیرستاد دهه فجر کوهبنان از فعالیت ۲۶ کمیته برای برنامه های دهه فجر شهرستان خبر داد.

دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: بیش از ۲۶ کمیته در شهرستان کوهبنان متشکل از مسئولین ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و مطبوعات فعالیت خود را آغاز کرده اند.

حجت الاسلام رضا قاسمی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) در سال ۵۷ تمام معادلات جهان را بر هم زد و زمینه خفت و خواری دشمنان خصوصا آمریکای جهانخوار را رقم زد.

او تصریح کرد: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) امید در دل مظلومان جهان افزون‌تر گردید لذا آمریکا و هم پیمانانش مجبور به ترک منطقه خاورمیانه شدند.

قاسمی تاکید کرد: حضرت امام (ره) از سال ۴۲ در پی ابلاغ کاپیتولاسیون همواره در برابر زیاده خواهی‌های آمریکائی‌ها ایستادگی کرد و چهره منفور آنان را در جهان بر ملا ساخت.

او تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت وجود امامین انقلاب خدمات گسترده‌ای طی سالیان گذشته در عرصه‌های مختلف در اقصی نقاط کشور انجام داده است.

دبیرستاد دهه فجر کوهبنان ادامه داد: بیش از ۲۶ کمیته در شهرستان کوهبنان متشکل از مسئولین ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و مطبوعات فعالیت خود را آغاز کرده اند تا برنامه‌هایی در خورشان اجرا گردد که جهت اجرای برنامه‌ها بایستی با بهداشت شهرستان هماهنگی کنند.

او گفت:کمیته‌های دستگاه‌های اجرایی، حوزه و روحانیت، زنان و خانواده، فضا سازی و تبلیغات شهری، کارگری و کار آفرینی، فرهنگی و هنری، رسانه مکتوب و خبرگزاری‌ها، اصناف و بازاریان، مراسم ویژه ۱۲ و ۲۲ بهمن در کوهبنان تشکیل شده اند.

برچسب ها: دهه فجر ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار