مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طی اقدام فراگیر تعدیل انرژی در بخش‌های روشنایی معابر و روشنایی مازاد و سیستم‌های گرمایشی الکتریکی ادارات این استان، بیش‌از ۳۴۱ کیلووات انرژی صرفه جویی شد.

خلیل عوض زاده  گفت: این مانور طی ۲ روز و با حضور ۳۴ تیم عملیاتی، ۳۴ دستگاه خودرو و ۱۰۲ نفر از کارکنان در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۰۲ دستگاه چراغ روشنایی در ۶۲ محل مختلف تعدیل شده است افزود: تعدیل روشنایی معابر با هدف صرفه جویی انرژی برق و عبور موفق از پیک زمستان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بخشی از این مانور در بخش ادارات انجام شده است، اظهارداشت: ۷۷۵دستگاه چراغ روشنایی مازاد در ۱۵۸ اداره این استان طی این مانور تعدیل که این اقدام باعث صرفه جویی بیش‌از ۱۵ کیلوواتی انرژی برق شد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش تعدیل سیستم گرمایشی الکتریکی ادارات، ۸۵ دستگاه گرمایشی تعدیل و ۱۴۴ کیلووات انرژی از این محل صرفه جویی شد.

عوض زاده با توجه به بالا بودن مصرف گاز کشور گفت: مشترکان هم استانی، با هدف پایداری هر چه بیشتر حامل‌های انرژی (برق و گاز) نسبت به مصرف بهینه انرژی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار