راهداران منوجانی برای نجات جان راننده گرفتار در سیلاب، به دل رودخانه سیلابی وحشی زدند.

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: عصر امروز در پی طغیان رودخانه تجدانو بالا دست سد استقلال میناب، یک راننده خودروی پژو علی رغم شدت سیلاب به سمت بستر رودخانه حرکت کرد که گرفتار سیلاب شد.

مجتبی محمودی افزود: در این شرایط سالاری رئیس اداره راهداری و ‌حمل و نقل جاده‌ای منوجان و یک نفر نیروی راهدار که در محل حضور داشتند؛ بلافاصله پس از مشاهده این حادثه در کمترین زمان خود را به خودروی گرفتار در سیلاب رساندند و با تجهیزات راهداری و کمک از کامیون اداره راهداری و گشت مستقر در محل رودخانه، خودرو را از دل رودخانه بیرون کشیدند و راننده را از خطر حتمی نجات دادند.

او بیان داشت: رودخانه تجدانو یکی از رودخانه‌های وحشی بالا دستی سد استقلال میناب است که حجم زیادی سیلاب و گل و لای و سنگ را در زمان سیلاب‌ها با خود حمل می‌کند و ورود به آن بسیار خطر آفرین است.

محمودی با قدردانی از این حرکت و اقدام شجاعانه رئیس راهداری منوجان و راهدار فداکار این شهرستان گفت: بسیاری از این اتفاقات در زمان بروز بارندگی‌ها اتفاق می‌افتد که هیچ دوربینی آن را ثبت نکرده و این تصاویر از سوی مردم حاضر در محل حادثه ضبط و گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای جنوب کرمان افزود: راهدارن در زمان بحران‌ها و در شرایط عادی جان خود را برای سلامت مردم به خطر می‌اندازند و توقعی هم ندارند و در دل گمنامی با صداقت کار خود را انجام می‌دهند و این نشان از دل بزرگ و روحیه جوانمردی این قشر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار