معاون راهداری جنوب کرمان از مسدود شدن محور برفگیر درگردنه‌های امیر المومنین، سربیژن و محور ساردوئیه به هنزا خبرداد.

وحید میرافضلی گفت: رانندگان با توجه برودت هوا، و شدید شدن بارش برف و همچنین یخ زدگی سطح جاده از سفر‌های غیر ضرور برای تردد از محور جیرفت - ساردویه بدون زنجیر چرخ خودداری کنند و در صورت لزوم برای سفر از محور جایگزین جیرفت - سه راهی بم - کرمان استفاده کنند.

او افزود:در حال حاضر بیش از ۸۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۸ تیم راهداری در جاده‌ها و مناطق برفگیر و سیل خیز جنوب کرمان مستقر و مشغول به عملیات راهداری زمستانی می‌باشند.

 معاون راهداری جنوب کرمان  از نجات ۳۳ دستگاه خودروی گرفتار در برف که به علت بارش شدید برف در گردنه‌های برفگیر جیرفت مجبور به توقف در حاشیه راه‌ها شده بودند، خبر داد.

میرافضلی گفت: نداشتن سوخت کافی، همراه نداشتن زنجیر چرخ، عیب فنی گرمایشی خودرو‌ها در کنار عوامل جوی سبب شده بود این تعداد خودرو در هنگام بارش برف در سرما گرفتار شوند که با همت راهداران ساردوئیه و اداره کل راهداری جنوب کرمان از مشکل را‌هایی و به سفر خود ادامه دادند.

او  از رانندگان و مردم خواست حتما قبل از عزیمت در جاده‌های جنوب کرمان آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.