مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از آماده باش دستگاه‌های راهداری در شهرستان‌های جنوبی استان با ۱۵۰ نفر نیروی راهدار خبر داد.

مجتبی محمودی گفت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی، مبنی بر بروز ناپایداری‌های جوی در استان کرمان، مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تجهیز امکانات در راهدارخانه‌ها و گشت‌های راهداری آمادگی کامل دارد تا در زمان بارش برف و باران، عملیات راهداری را انجام دهد.

او از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص در زمان بارندگی نسبت به اطلاعیه‌های صادر شده از طرف مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و روابط عمومی توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم به تردد در محور‌های ارتباطی، قبل از عزیمت شرایط جوی جاده‌ها را از طریق تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جویا شوند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه هم اکنون در اکثر محور‌های جنوب کرمان، شاهد شرایط آرامی از لحاظ جوی هستیم، افزود: هم اکنون در محدوده گردنه سربیژن شاهد بارش برف هستیم که در صورت لزوم، کار برف روبی و نمک پاشی از سوی عوامل راهداری انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: رصد الکترونیکی جاده‌ها از طریق دوربین‌های نظارتی و گزارش‌های گشت‌های راهداری مبنای اطلاع رسانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.