شهردار منطقه سه شهر کرمان گفت: از ابتدای امسال، بیش از ۲۰ هکتار از اراضی دولتی در منطقه سه شهرداری کرمان از دست زمین‌خواران، رفع تصرف شده اند.

 سیدمرتضی حسینی با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از اراضی دولتی در محدوده منطقه سه شهری قرار دارد، گفت: با تلاش مدیریت پلاک ۲۹۷۵ منطقه سه، بیش از ۲۰ هکتار از اراضی دولتی واقع در روستای شیشه‌گر (پلاک ۲۹۷۵) که از سوی زمین‌خواران و افراد سودجو محصور شده بود، با حکم قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی، آزاد و رفع تصرف شد.

او افزود: برای جلوگیری از اقدامات سودجویان، اطرافِ ۲۰ هکتار از اراضی دولتی، حصارکشی و اطراف ۶ هکتار از این اراضی نیز، کانال‌کشی و خاکریز ایجاد شد.

شهردار منطقه سه شهرکرمان، از گشت ۲۴ ساعته نیرو‌های واحد پلاک ۲۹۷۵ در محدوده اراضی دولتی و حاشیه شهر خبر داد و بیان کرد: نیرو‌های پلاک ۲۹۷۵ در صورت مشاهده هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز و ساخت آلونک، با حکم قضایی، نسبت به تخریب آن اقدام می‌کنند.

او با تأکید بر اینکه برای حفظ و نگهداری اراضی دولتی نیازمند همکاری نهاد‌های مربوط هستیم، تصریح کرد: در صورت همکاری نهاد‌های مختلف، می‌توانیم به‌سرعت نسبت به حصارکشی اطراف تمام زمین‌های دولتی در این منطقه اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.