تشکیل پرونده رسیدگی به ابعاد مختلف تصادف اتوبوس در تفرش در دادگستری این شهرستان تشکیل شد.

حجت الاسلام موسوی،  رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: از لحظات اولیه وقوع حادثه، با هماهنگی با مسئولین میدانی حاضر در صحنه تصادف و در کنار امدادرسانی‌های مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی، دستورات قضایی لازم به منظور شناسایی و انتقال مصدومین حادثه صادر شد.

حجت الاسلام موسوی افزود: پرونده‌ای از منظر مدعی‌العمومی جهت تحقیقات فنی و قضایی در راستای شناسایی علت یا عوامل، قصور یا تقصیر و ترک فعل احتمالی در دادگستری این شهرستان تشکیل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مامور پیگیری و نظارت بر فرایند آن شد.

او اضافه کرد: متاسفانه حادثه دلخراش تصادف محور تفرش موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هم‌استانی‌های عزیز شد که بسیار تالم‌آور بود که جا دارد این مصیبت دردناک را به مردم شریف استان مرکزی و خانواده‌های داغدیده جان‌باختگان این حادثه تسلیت بگویم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: از خداوند متعال برای مرحومین رحمت واسعه و برای خانواده‌های محترم آنها، صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه سلامتی و شفای عاجل داریم.

صبح روز پنجشنبه ۲۲ دیماه در حادثه تصادف اتوبوس با کامیون مجموعا ۵ نفر شامل رانندگان دو خودرو و سه نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و ۱۱ مصدوم حادثه به بیمارستان‌های تفرش و اراک از طریق آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار