نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: محاسبات دشمنان غلط از آب درآمد آن‌ها به دنبال ضربه به پیکره نظام بودند و گمان می‌کردند با تهدید و فشار رسانه‌ها می‌توانند به نظام خدشه بزنند.

آیت الله صفایی بوشهری ۲۳ دی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: وحدت موجب اقتدار ملی و داخلی است و حتی اگر افرادی ضعیف الحجاب بودند باز هم از شما هستند و باید آن‌ها را درک و راهنمایی کردو شیعه و سنی باید در کنار هم متحد باشند.

او عنوان کرد: اغتشاشات دلیل بر ضعف این نظام نبود بلکه آن‌ها به دنبال راهی برای از بین بردن اتحاد مردم بودند.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن حرکت غیر انسانی نشریه فرانسوی در هتک حرمت مرجعیت گفت: در مقابل این توهین ساکت نخواهیم بود و این حرکت و توهین را محکوم می‌کنیم و می‌گوییم مرجعیت  همواره درمقابل شما ایستاده است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: حفظ عفاف و حجاب یکی از عوامل حریم و حرمت بانوان و یک اصل مسلم شرعی است که در دین اسلام و ادیان شرعی واجب شرعی ضروری است و مذاهب اسلامی برآن واقف هستند.

او بیان کرد: جبهه استکبار از ابتدا به دنبال شکستن شحصیت و حرمت آسمانی زن در همه عرصه‌ها بود و یکی از راهکارهای جهان استکبار توسط مزدورانش کشف حجاب بوده است به همین علت حجاب و عفاف یکی از موارد مهم حفظ حریم بانوان  و حکمی است که خداوند در شرع و قرآن بیان کرده است.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم؛ جامعه بانوان  فرهیخته و مداحان اهل بیت گفت: نقشه دشمن در ناهنجاری‌های اخیر شکست خورد، زیرا محاسبات آن‌ها غلط از آب درآمد آن‌ها به دنبال ضربه به پیکره نظام بودند و گمان می‌کردند با تهدید و فشار رسانه‌ها می‌توانند به نظام خدشه بزنند، اما مردم با اراده و با بصیرت نظام بار دیگر متوجه شدند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: مردم ایران با تمام توان حافظ ارزش‌های انقلاب و مطیع امر رهبری هستند و دشمن بداند تا ولایت فقیه در ایران وجود دارد آرزو و فکر براندازی ایران را باید به گور ببرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.