امام جمعه بوشهر گفت: الگویی مناسب برای تمامی مسئولان کشور است. شخصیتی که تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه بیان کرد: جهان استکبار همواره به دنبال تسلط بر نقاطی است که اندیشه دینی و تمدنی دارند تا بتوانند با تمرکز بر اندیشه هاو فکر ها، ظرفیت‌ها و داشته‌های یک تمدن و کشور را تصاحب کنند.

وی افزود:  دشمنان در سال ۸۸ برنامه‌های مختلف را طراحی کرده بودند تا نظام را دچار بحران کنند، اما هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت مداری مردم این تهاجم و فتنه سیاسی بسیار سنگین را خنثی کرد.

خطیب جمعه بوشهر گفت: هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی و تحقق بصیرت مردم، به همراه حضور در صحنه مردم، آبی بود که بر آتش دشمن ریخته شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شخصیت الگویی مناسب برای تمامی مسئولان کشور است. شخصیتی که تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه کرد و یک ذره نظام اسلامی را برای خود هزینه نکرد.

آیت الله صفایی بوشهری مجاهدت کارآمد با تمام وجود، سربازی تمام عیار برای سربلندی اسلام و نظام و  ولایتمداری را از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی بیان کرد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه اصلی و اساسی یک کشور هستند گفت: مسئولان به شدت و با تمام وجود در حوزه‌های مختلف خدمت به جوانان و نوجوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند و اولویت استخدام در صنایع برای جوانان بومی با دقت رعایت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.