مدیر کل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور گفت: تسهیلات ضروری به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان و تسهیلاتی نیز به مبلغ ۲۵ میلیون تومان به فرزندانشان تعلق می‌گیرد.

 زهرا زاده غلام مدیر کل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور در دیدار یکی از بازنشستگان فرهنگی بوشهر با تاکید بر تکریم بازنشستگان، بیان کرد: بازنشستگی برای همه ما خواهد بود و باید به کسانی که بهترین سال‌های زندگی خود را صرف خدمت به مردم کرده‌اند توجه بیشتری داشت و کرامتشان را حفظ کنیم.
 
وی تکریم از بازنشستگان  و دیدار با آن‌ها را از برنامه‌های مهم صندوق عنوان کرد و افزود: دو نوع تسهیلات به بازنشستگان و فرزندانشان داده می‌شود، یکی تسهیلات ضروری بازنشستگان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان با نرخ سود ۴ درصد و دیگری تسهیلاتی ۲۵ میلیون تومانی است که به فرزندانشان تعلق می‌گیرد.
 
مدیر کل امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشور گفت: در جهت خدمات رفاهی ۵۰ درصد تخفیف برای استفاده بازنشستگان از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به همراه یک نفر در نظر گرفته شده است.
 
وی در سفر خود به بوشهر با خانم شمسی جان کدوبری از بازنشستگان فرهنگی بوشهر که از سن ۱۶ سالگی شغل معلمی را انتخاب کرده بود دیدار کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.