سردار آزادی گفت: در ۴ ماهه ایام اغتشاشات در استان ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

 فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه مردم استان کردستان همانند گذشته دشمنان را ناامید کردند، بیان کرد: دشمنان همواره به دنبال نا امنی و آشوب در استان بودند و در این راه با تمام امکانات اقدام، ولی با هوشیاری نیرو‌های امنیتی و آگاهی مردم به اهداف پلید خود دست نیافتند و بازهم مانند گذشته شکست خوردند.

سردار علی آزادی به ایثار و از خودگشتگی کارکنان انتظامی اشاره کرد و افزود: شهدا و جانبازان عزیز انتظامی با هدیه جان خود در راه امنیت و آسایش مردم با جان و دل پای کار بودند تا مردم در آرامش باشند.

او با بیان اینکه در ۴ ماهه ایام اغتشاشات ۲۸۸ قبضه سلاح کشف شد، گفت: از مجموع این سلاح‌ها ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۸۸ قبضه سلاح شکاری و شورشی بود، که دشمنان با هدف ناامنی وارد کشور کرده بود و تعداد زیادی از این سلاح‌ها در محل تجمعات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان ۲۸۰ بطری کوکتل مولوتف در ایام اغتشاشات که آشوب گران قصد داشتن با این مواد آتش زا علیه ماموران امنیتی و اماکن و اموال مردم استفاده کنند و به آتش بکشند کشف شد.

او در پایان با بیان اینکه پلیس با هوشیاری و اقتدار با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد می‌کند، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس در این راه با تمام توان پای کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.