معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان طبس در حال آماده باش هستند و مرخصی دستگاه‌های خدمات رسان تا اطلاع ثانوی لغو می‌باشد.

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان طبس به ریاست رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور اکبرزاده معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن جلسات شهید رجایی برگزار شد.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با اشاره به آماده باش کامل به تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان طبس گفت: مرخصی دستگاه‌های خدمات رسان تا اطلاع ثانوی لغو می‌باشد.

او خطاب به اصحاب رسانه گفت: تمامی اخبار بحران را از طریق رئیس ستاد بحران دریافت کنند و دستگاه‌های خدمات رسان اطلاعیه‌های صرفه جویی را در اختیار کانال‌های شهرستان طبس بگذارند و بازرسی از ادارات دولتی به صورت مکرر انجام شود و با ادارات متخلف تذکر داده شود.

رحیمی با توجه به تعطیلی دو روز آخر هفته از مردم درخواست کرد: به دلیل سرما و یخبندان، ممکن است جاده‌ها مشکل داشته باشند در این چند روز به مسافرت نروند و در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: به مردم این اطمینان را میدهم که جای هیچ نگرانی نیست و ما مثل همیشه با تمام توان در کنار مردم خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار