ساعات آغاز به کار ادارات خراسان جنوبی از شنبه ۲۴ دی تا پایان بهمن ماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: با توجه به موج جدید سرما، افزایش گاز مصرفی و لزوم مدیریت و کنترل مصرف انرژی، برابر مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان مقرر شده ساعات آغاز به کار سازمان ها، ادارات نهاد‌ها و موسسات عمومی غیر دولتی و بانک‌ها به استثنای مراکز امدادی، خدمات رسان و مراکز درمانی خراسان جنوبی از شنبه ۲۴ دی تا پایان بهمن ماه با دو ساعت تاخیر باشد.

او افزود: چهارشنبه ۲۱ دی و پنجشنبه ۲۲ دی نیز تمامی ادارت و مراکز آموزشی استان به استثنای مراکز امدادی، خدمات رسان و مراکز درمانی تعطیل است.

ناصری ادامه داد: همچنین به منظور رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، کاهش ساعات حضورکارکنان با مسئولیت و نظارت بالاترین مقام اجرایی هر دستگاه در استان بر اساس آیین نامه دورکاری هیات وزیران و به صورت دورکاری جبران خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان صرفا یک شعبه از هر بانک در مرکز استان و شهرستانها، با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر خواهد بود.

او بیان کرد: روز چهارشنبه مورخ ۲۱ دی ماه آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری ارائه و همه امتحانات داخلی به جز امتحانات نهایی و هماهنگ استانی (پایه نهم ویژه بزرگسالان) لغو و با تدبیر اداره کل آموزش و پرورش استان به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ناصری گفت: برگزاری یا لغو امتحانات دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان در روز‌های یاد شده با تدبیر روسای دانشگاه‌ها وموسسات مربوطه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار همچنین گفت:در راستای مدیریت مصرف انرژی تنظیم دمای محیط با حداقل مصرف انرژی همچنان مورد تاکید است.

ناصری اظهار کرد: حضور مدیران استانی و شهرستانی در محل خدمت الزامی است و تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج از استان در این مدت لغو می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار