معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آماده باش راهداران و تجهیزات راهداری استان در پی هشدار سازمان هواشناسی خبرداد.

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آماده باش راهداران استان در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارش شدید برف و باران در سطح استان گفت: ۲۳۰ راهدار استان آماده خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

او افزود: این آماده باش به منظور پیشگیری از انسداد جاده‌ها و بازگشایی به موقع آن‌ها در صورت تشدید بارش‌ها است.

فدوی ادامه داد: محور‌های مواصلاتی استان از طریق بیش از ۲۷ دوربین نظارتی به شکل آنلاین از سوی مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در حال رصد و پایش است که به محض تغییرات جوی و شروع بارش‌ها، اقدامات پیشگیرانه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: طی این مدت ۱۸۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در سطح استان و ۳۳ باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای و هم استانی‌ها خواهند بود.

او گفت: مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و با توجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، حتما قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار