مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از پاکسازی جاده‌های استان به همت راهداران برای تردد ایمن کاربران جاده‌ای خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به بارش برف شب گذشته در سطح استان گفت: طی ۱۸ ساعت گذشته در محور‌های اصلی بیرجند - قاین، بیرجند - اسدیه، فردوس - بجستان، فردوس - گناباد، سربیشه - درح و محور‌های فرعی سربیشه - درمیان، قهستان - زهان، سرایان - کریمو - کاخک و حوزه زیرکوه در مقاطع مختلف شاهد بارش برف بوده ایم.

او افزود: با تمهیدات و تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از انسداد راه‌ها از طریق برفروبی و شن و نمک پاشی به موقع جلوگیری شد.

جلال زاده ادامه داد: به علت بارش برف در بسیاری از محور‌های فرعی و روستایی مرکز و نیمه شرقی استان رانندگان ضمن اجتناب از سفر‌های غیر ضروری، با احتیاط لازم و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی ایمن تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: هم اکنون آسمان غالب محور‌های استان آفتابی بوده و تردد در محور‌های اصلی و شریانی استان به صورت عادی و روان است.

او گفت: کلیه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جمله ماشین آلات و راهداران طی شبانه روز گذشته به صورت آماده باش بوده اند و تا حصول اطمینان از ایمنی کلیه محور‌های اصلی و روستایی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

جلال زاده عنوان کرد: شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار