اهدای هزار و ۶۱۷ سری جهیزیه در خراسان شمالی

کمیته امداد خراسان‌شمالی از ابتدای امسال به منظور ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان هزار و ۶۱۷ سری جهیزیه بین جوانان توزیع کرده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت:کمیته امداد  برای نوعروسان زیر پوشش در ۹ ماهه امسال هزار و ۶۱۷ سری جهیزیه به ارزش ۴۲ میلیارد تومان خریداری و اهدا کرد.

مجید الهی راد گفت :  ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۲۶ میلیون تومان است، این جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت : از مجموع هزار و ۶۱۷ جهیزیه اهدایی، تعداد ۲۱۹ سری در اسفراین، ۳۱ سری در بام و صفی آباد، ۳۷۶ سری در بجنورد، ۸۹ سری در جاجرم، ۲۳۰ سری در شیروان، ۱۲۹ سری در لوجلی، ۱۵۸ سری در مانه، ۱۰۰ سری در راز، ۱۷۱ سری در جرگلان، ۹۹ سری در فاروج و ۱۵ سری جهیزیه نیز در شهرستان گرمه توزیع شده است.

الهی راد گفت: در مجموع ۲۰۰ زوج در انتظار دریافت جهیزیه هستند که در صورت تامین اعتبار تحویل آن‌ها داده می‌شود.

او گفت : پارسال نیز ۲ هزار سری جهیزیه به طور میانگین با هزینه کرد هر سری ۲۰ میلیون تومان به زوج‌های زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.