مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مردم استان در ۹ ماهه امسال هفت میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

مجیدالهی راد گفت:  در ۹ ماهه امسال مردم استان هفت میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافت.

او گفت: مردم استان سه میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان از محل صندوق صدقات کوچک، ۱۸۰ میلیون تومان از طریق صندوق اماکن بزرگ، ۳۷۵ میلیون تومان از طریق صندوق معابر بزرگ، ۲۶۶ میلیون تومان از طریق مشترکین، ۵۵۹ میلیون تومان صدقات موردی و مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان نیز از طریق مراکز نیکوکاری صدقه پرداخت کرده اند.

او گفت: ۱۸۴ هزار و ۲۷۴ مشترک طرح صدقات در سطح استان وجود دارد که در مجموع ۸۹ هزار و ۱۵۳ مشترک صندوق صدقات کوچک، هزار و ۴۳۳ مشترک صندوق اماکن بزرگ، هزار و ۴۰ صندوق معابر بزرگ و ۹۲ هزار و ۶۴۸ مشترک کد QR در استان وجود دارد.

الهی راد گفت: صدقات جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز‌های خانوار‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، درمان و تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان محل هزینه می‌شود.

او گفت: برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش‌های نوین برای تمامی مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه‌ها ارسال می‌شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.ش

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: خیران همچنین می‌توانند صدقات خود را به شیوه‌های نوین الکترونیکی کد USSD با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

برچسب ها: صدقه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.