معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طبق تاکیدات رهبر انقلاب باید جهاد تبیین در راس همه امورات باشد تا از آرمان‌های انقلاب در برابر هجمه دشمن دفاع کنیم.

بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی با محوریت جنوب استان، با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا در فرمانداری شهرستان ایرانشهر برگزار شد گفت: بهترین جهاد تبیین بیان راه و روش فوق تصوری است که شهدا برای ما خلق کردند.

بامری افزود: ترویج مکتب شهید سلیمانی و میرحسینی باعث شده علاوه بر ایجاد هراس در دل دشمن، آن‌ها را مجبور به جنگ همه جانبه با همه امکانات و تجهیزات نرم و سخت علیه اسلام و نظام کرده است. بیان راه شهیدان باعث مقاومت ما در برابر جنگ ترکیبی دشمن علیه ما است و باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم که می‌فرماید من در سختی‌ها از شهدا مدد و یاری می‌گرفتم.

وی تصریح کرد: دشمن بحث آموزش را با توجه به شرایط خاص امروز مورد هدف قرار داده است، چون آموزش رکن اصلی و حوادث اخیر در مدارس و دانشگاه‌ها تحت الشعاع این مسئله بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: رکن دومی که دشمن برای نابودی تمدن اسلامی طی حوادث اخیر مورد هدف قرار داده بود خانواده است که قطعا نام و یاد شهدا و ادامه دادن راه آن‌ها باعث مراقبت وبیمه شدن بنیان خانه و خانواده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: الگو‌ها سومین رکنی است که دشمن دنبال هدف قرار دادن آن می‌باشد و تیر مستقیم آن‌ها به سمت عمود خیمه اسلام و انقلاب است. شخص رهبر انقلاب هدف اصلی دشمن است، چون با یک سخنرانی، ساعت‌ها طرح و برنامه ریزی دشمن علیه اسلام و انقلاب را از بین می‌برند، زیرا در بین مردم و جامعه دارای اعتبار و محبوبیت منحصربه فرد هستند.  

وی گفت: در اغتشاشات اخیر هجمه دشمن را به وضوح دیدیم، اما به برکت خون شهدا، بیانات گوهربار رهبر انقلاب، حضور حماسی و انقلابی مردم، نیرو‌های نظامی و انتظامی، نقشه شوم آن‌ها بر آب شد، اما این به معنای بی خیال شدن آن‌ها از کینه توزی علیه انقلاب نیست.

بامری گفت: ناامیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب هدف اصلی دشمن است در حالی که شهدا ما در سخت‌ترین شرایط ناامید نشدند و سخت پای انقلاب ایستادگی کردند.

وی تاکید کرد: در کف میدان عمل بودن و هراس نداشتن یک مسئول یعنی ادامه دادن راه شهدا است تا حریم امن کشور را محافظت کنیم.

وی اذعان کرد: دشمنان امروز جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند و با استفاده از منافقین، سلطنت طلب‌ها و ضد انقلاب علیه ما قیام کردند.

این مقام مسئول گفت: مشکلات ما را بزرگنمایی می‌کنند در حالی که ما همواره اذعان کردیم مشکل داریم، اما اقدامات بی نظیری در حوزه‌های مختلفی پزشکی، علمی، هوا و فضا، عمرانی، آبادانی چه در استان چه در سایر نقاط کشور در طی یک سال گذشته انجام شده است.

بامری افزود: مایوس کردن ما نسبت به عمر ۴۴ ساله انقلاب، راهبرد مهم دشمن است تا به آینده و فردا مان ناامید و هراسان باشیم در حالی که تحول و پیشرفت کشور را نسبت به قبل انقلاب هرگز نمی‌بینند و اجازه نمی‌دهند نسل‌های آینده ما این حرکت‌های عظیم را درک کنند.

 معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همه برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی باید به طور دقیق با همکاری همه ارگان‌ها و نهاد‌ها اجرایی شود و هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

بامری تصریح کرد: کارگروه‌های لازم براساس ابلاغ استان در شهرستان تشکیل و برای بزرگداشت و زنده نگهداشتن نام شهیدان سلیمانی و میرحسینی چه در یک ماه آینده و چه در سال آتی، برنامه‌های فرهنگی مناسبی برنامه ریزی و اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار