کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی فردا پنجشنبه جلسه‌ای اضطراری در رابطه با تعرض بن غفیر به مسجد الاقصی برگزار می‌کند.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی فردا پنجشنبه جلسه‌ای اضطراری در رابطه با تعرض ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی به مسجد الاقصی برگزار خواهد کرد.

پایگاه خبری عبری زبان "واللا" تاکید کرد که کابینه امنیتی جدید فردا جلسه‌ای اضطراری برای بررسی پیامد‌های تعرض بن غفیر به مسجد الاقصی و واکنش‌های گسترده عربی، اسلامی و بین‌المللی به این اقدام برگزار می‌کند که این اولین جلسه کابینه نتانیاهو خواهد بود.

واللا با اشاره به احتمال برگزاری نشست شورای امنیت در رابطه با این مسئله، بیان کرد که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا مانع از تشکیل نشست شورای امنیت در این زمینه شود و به همین منظور، به سفارتخانه‌های خود در بیش از ۱۵ کشور ابلاغ کرده که به منظور جلوگیری از برگزاری چنین نشستی اقدامات لازم را انجام دهند.

رژیم صهیونیستی از این کشور‌ها خواسته که با تشکیل نشست شورای امنیت در مورد تعرض به مسجد الاقصی مخالفت کنند و مانع از صدور بیانیه علیه رژیم صهیونیستی شوند.

منبع مذکور اعلام کرد که احتمالا هجدهم ماه جاری شورای امنیت برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه دهد، برای همین رژیم صهیونیستی از سفارتخانه‌های خود خواسته وارد عمل شوند و مانع از تحقق یک پیروزی سیاسی برای فلسطینیان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار