مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ مجموعه قرآنی در استان شناسایی شده است، گفت: نظارت بر موسسات رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام عباس عبدالهی  با بیان اینکه در سال ۹۹ تمام مؤسسات و زیر مجموعه تبلیغات اسلامی استان سمنان مورد پایش قرار گرفت، تاکید کرد: حدود ۱۰۰ مجموعه قرآنی زیرمجموعه این نهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز تمام خانه‌های قرآن شهری و روستایی را پایش کردیم تا بتوانیم مؤسسات جدیدتر را شناسایی کنیم، افزود: برگزاری برنامه‌های ترویجی در مناسبت‌ها مانند دهه فجر، ایام محرم و مناسبت‌های ملی مانند ایام شهادت شهید سلیمانی، دوره‌های ختم قرآن، مجالس تلاوت، کرسی‌های قرآنی و … در زمره برنامه‌های تبلیغات اسلامی در طول سال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین گفت: برگزاری آزمون‌های تخصصی حفظ و قرائت و ارائه مدرک و آموزش و توانمند سازی استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان و برخی کارگاه‌های تخصصی در گرایش‌های تخصصی حوزه قرآن از دیگر اقدامات ما در سازمان تبلیغات اسلامی است

عبدالهی با بیان اینکه صدور مجوزها شامل خانه‌های قرآن روستایی، شهری و مؤسسات که دارای شناسه حقوقی هستند از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی است، تاکید کرد: نظارت بر فعالیت‌های این مؤسسات شهری و روستایی نیز در زمره رسالت‌های تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.