اخبار نیروی انتظامی استان قزوین ؛

رهایی ۲ خواهر از چنگ آدم ربایان/کشف احشام قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه هشتم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ امیرحسام عزیزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی وصول نیابت قضائی مبنی بر ربایش ۲ خواهر ۱۳ و ۱۸ ساله شیرازی به پلیس آگاهی استان قزوین بلافاصله دستورات ویژه برای پیگیری موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به طور ویژه وارد عمل شده و با بررسی‌های پلیسی مشخص شد این ۲ خواهر طعمه آدم ربایی جوانی ۱۸ ساله شده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین در بررسی‌های پرونده دریافتند عامل اصلی آدم ربایی پس از ارتباط با خواهر بزرگتر در شبکه‌های اجتماعی به شیراز رفته و با اغفال این دختر وارد منزل آنان شده و سپس با بیهوش کردن پدر و مادر دختر و سرقت مقادیری طلا، گوشی و لپ تاپ به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۲ دختر خانواده را به گروگان گرفته و متواری می‌شود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند آدم ربا پس از سرقت، اموال مسروقه را در اصفهان به فروش رسانده و با همکاری ۲ نفر دیگر اقدام به اجاره یک باب منزل مسکونی در شهرستان البرز استان قزوین کرده و گروگان‌ها را به آن مکان منتقل کرده اند، تصریح کرد: با اقدام‌های اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای آدم ربایان در شهر الوند شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به این مطلب که کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین ۳ متهم اصلی پرونده را طی یک اقدام پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر و ۲ دختر به آغوش خانواده خود بازگشتند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف احشام قاچاق در " آوج"

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان "آوج" گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو کامیونت هیوندای حامل احشام مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۳۵ رأس میش قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان  البرز گفت:در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با هنجارشکنان جامعه، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان "البرز" قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: ماموران درگام نخست پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیر و آلوده اعزام و در بازرسی از این نقاط، ۷ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر، ۱۲ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب را دستگیر که معتادین جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی آلات، ادوات توزین و مصرف مواد مخدر از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار