کامیون حامل ۲۱۳ کیلو تریاک در تور اطلاعاتی پلیس قزوین

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

 سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی تبادل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی طبس با همکاری مشترک با تیم مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کامیون قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: در این عملیات پلیس، پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون۲۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ، در محدوده اقبالیه قزوین موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال و توزین مواد از متهم خبر داد و اظهار داشت: این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی بیگی با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار