مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۶ مرکز دولتی و غیردولتی در قزوین، آماده ارائه خدمات به کودکان کار، زنان آسیب‌دیده و دختران خشونت دیده هستند.

 علی دهباشی‌پور مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: با توجه به اینکه حمایت از افراد کم‌توان و در معرض آسیب، یکی از رسالت‌های ذاتی بهزیستی است، بنابراین این سازمان به افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی، خدمات تخصصی شامل مددکاری، روانشناسی، بهداشتی، حقوقی و آموزشی و همچنین خدمات توانمندسازی به‌منظور ادامه زندگی فردی و اجتماعی ارائه می‌دهد.

دهباشی‌پور ادامه داد: ۶ مرکز دولتی و غیردولتی در قزوین، آماده ارائه خدمات به کودکان کار، زنان آسیب‌دیده و دختران خشونت دیده هستند.

 وی گفت: با قرارگیری در فصل سرما، مراکز شبانه بهزیستی پذیرای افراد بدون سرپرست و بد سرپرست است. تاکنون بالغ بر ۲۰ نفر در این مراکز اسکان داده شدند.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: امسال ۴۳ کودک خیابانی در استان تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و از بسته‌های حمایتی سازمان بهزیستی نیز بهره‌مند شده‌اند.

دهباشی پور گفت: قزوین یکی از استان‌های موفق کشور و وضعیت استان قزوین درزمینه موضوعات اجتماعی مطلوب ارزیابی می‌شود و به‌نوعی، هیچ‌گونه اقدام عقب‌افتاده‌ای در سطح استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.