سرپرست جهاد کشاورزی کوهرنگ از تخریب ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

حمید حسین پور اظهار داشت: در ادامه برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در کوهرنگ و به منظور حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی هفت مورد تخریب در بخش مرکزی و سه مورد خود اجرایی انجام شد.

مهدی قاسمی مسئول امور اراضی کوهرنگ افزود: در راستای حفظ و حراست از زمین‌های کشاورزی، دو فقره از احکام قطعی قضایی در بخش مرکزی به مساحت دو هزار و ۳۴ مترمربع قلع و قمع گردید.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه در این راستا سه مورد خود اجرایی صورت پذیرفت که مساحت آن ۴۰۳ مترمربع است، اضافه کرد: پنج مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ (دیوارکشی)  به متراژ دو هزار و ۵۶۰ مترمربع در روستا‌های محمدآباد و دیمه اجرا شد.

قاسمی اضافه کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می‌شود و از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس‌کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۱
بگذارید شهرها و روستاها با ساختمانهایی ایمن و محکم ساخته شوند و از خشت و گلی و فرسوده فرار کنیم چرا فردی که با هزار مصیبت سرپناهی میسازد را تخریب میکنیم مگر میشود بدون مجوز اینهمه ساخت
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۱۱ ۰۵ دی ۱۴۰۱
آخه چرا تینقدر پستید چطور میشود که فردی اینهمه بسازد و بعد متوجه بشید حتما ملک و ارثیه اش بوده در صورت تخلف هم اینها همه ثروت ملی و بیت المالند و چرا تخریب!؟! مگر راه بهتری نیست
آخرین اخبار