رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کوهرنگ، از رفع تصرف ۲۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی پلاک شهریاری شهرستان کوهرنگ خبر داد.

منصور نجفی گفت: در راستای اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور و برابر با احکام صادره از محاکم قضایی بیش از ۷ هزار متر مربع در قالب ۲۵ فقره تصرفات ساخت و ساز و دیوار کشی در اراضی ملی پلاک شهریاری شهرستان کوهرنگ قلع و قمع و رفع تصرف شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کوهرنگ با اشاره به اینکه منابع طبیعی به عنوان دستگاه حاکمیتی وظیفه دارد از تصرف در اراضی ملی توسط افراد جلوگیری کند اضافه کرد: چنانچه در مرحله اولیه متصرفان به تذکرات ماموران منابع طبیعی بی‌توجهی و تصرفات خود را ادامه دهند، با اخذ مجوز از مراجع قضایی نسبت به رفع تصرف و از بین بردن تمام آثار تصرف اقدام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: مردم، تشکل‌های مردم نهاد و همیاران طبیعت در صورت مشاهده هر گونه دخل و تصرف و در اراضی ملی توسط افراد به نحو غیر قانونی، با شماره گیری تلفن ۱۵۰۴ مراتب را به فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی کنند تا قبل از هرگونه ساخت و ساز جلوی تصرفات گرفته و از ادامه کار ممانعت شود.

برچسب ها: قلع و قمع ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار