قابلیت گوشی Galaxy F۱۴ فاش شد

گوشی Galaxy F۱۴ احتمالا در ماه ژانویه ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود.

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ میان رده‌های خود را با مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند سری A از جمله گلکسی A۵۴ و گلکسی A۳۴ به روز خواهد کرد. این دو گوشی هوشمند ممکن است در ماه ژانویه عرضه شون. اکنون، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که OEM کره‌ای نیز یک گوشی هوشمند سری F را در ژانویه عرضه خواهد کرد. در اینجا جزئیات است.

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند سری F در ژانویه ۲۰۲۳ است. این نشریه از نام گوشی هوشمند مطمئن نیست، اما حدس می‌زند که ممکن است Galaxy F۱۴ باشد. گفته می‌شود که این گوشی در هفته اول ژانویه عرضه خواهد شد و به طور انحصاری از طریق فروشگاه الکترونیکی Flipkart و سامسونگ به فروش می‌رسد.

جزئیات درباره Galaxy F۱۴ بسیار کوتاه است. این گوشی اخیرا در وب سایت اداره استاندارد‌های هند (BIS) با شماره مدل SM-E۱۴۶B/DS مشاهده شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند ۵G باشد و به عنوان جانشین گلکسی F۱۳ عرضه شود. ما باید در روز‌های آینده بیشتر در مورد دستگاه یاد بگیریم. این برند می‌تواند به زودی تاریخ عرضه گلکسی F۱۴ را اعلام کند. در همین حال، بیایید مشخصات نسخه قبلی را بررسی کنیم.

گلکسی F۱۳ با نمایشگر LCD ۶.۶ اینچی با وضوح +FHD معرفی شد. این گوشی هوشمند از تراشه اگزینوس ۸۵۰، همراه با Mali G۵۲، ۴ گیگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت روی برد پشتیبانی می‌کند. دارای اسلات کارت microSD و همچنین پشتیبانی از افزایش رم است.

باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دارای حسگر اثر انگشت در کنار برای امنیت است. برای عکاسی، این گوشی دارای یک واحد دوربین سه گانه در پشت، با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و چت ویدئویی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار