معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: اکنون هیچگونه کمبودی در زمینه کالای مصرفی در استان نداریم و به اندازه کافی کالای مصرفی در بازار موجود است.

سیروس ابراهیمی در جلسه تنظیم بازار در سالن جلسات استانداری لرستان بیان کرد: در طول سال معمولاً عملیات تنظیم بازار را داریم ولی در برخی مواقع که حجم خرید مردم مانند "شب یلدا" زیاد است مجبوریم نظارت ها را بیشتر کنیم، به همین مناسبت موضوع اصلی این نشست در ارتباط با تنظیم بازار برای شب یلدا است و موارد جدی مثل خرید آجیل، شکلات و شیرنجات قابل مطرح است.

وی اظهار داشت: در این جلسه مصوب می شود که از امروز عصر گروه های مشترک سازمان تعزیرات، بازرسی جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و استانداری تشکیل شود و نظارت ها در بازار را تشدید کنند.

ابراهیمی در زمینه وضعیت گوشت قرمز استان گفت: گوشت قرمز در کشور به اندازه نیاز کشور تامین نمی‌شود و در استان لرستان مدتی است که به لحاظ رعایت حال دمداران و کسانی که زحمت کش این بخش هستند صادرات دام را متوقف کردیم.
ابراهیمی با بیان اینکه جهاد کشاورزی آمادگی کامل را دارد که ماهی مصرفی را ۱۰ هزار تومان زیر قیمت به بازار عرضه کند، گفت: در این مدت سازمان جهاد کشاورزی لرستان عملکرد مطلوبی هم در عرضه کالای مصرفی وهم در نظارت بر کالا داشته که باعث رضایتمندی است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.