استاندار کرمانشاه با اشاره به قرارگیری کرمانشاه در ریل توسعه، از مدیران استان خواست برای تسهیل حرکت در این مسیر تلاش کنند.

بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در آیین رونمایی از اتوبوس‌های جدید درون شهری کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد روحیه شادی و نشاط در جامعه وظیفه تمام مسئولان است، گفت : تمام مسئولین باید تلاش خود را به کار گرفته و با خدمت بیشتر زمینه ایجاد شادی و نشاط را در استان فراهم کنند.

وی افزود: هرکسی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی باشد قطعا علاقه‌ای به کرمانشاه ندارد و چنین مسئولین در استان جای نخواهد داشت.

امیری مقدم گفت: کرمانشاه در گذشته عذاب بسیاری از کم کاری مسئولین خود دیده و هم باید در کنار هم تلاش کنیم و کار‌های خوبی برای کرمانشاه انجام دهیم.

وی افزود: تمام مدیران باید سعی کنند هرچند وقت یکبار اخبار خوشی را از خدمات خود به مردم بدهند و امروز که در آیین رونمایی از اتوبوس‌های درون شهری جدید کرمانشاه هستیم این یکی از همین خبر‌های خوبی است که می‌توان به مردم کرمانشاه داد.

امیری مقدم گفت: با ورود ۱۰۸ دستگاه اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل و نقل عمومی درصد انجام سفر‌های درون شهری با استفاده از این ناوگان از ۲.۵ درصد به ۱۰ درصد می‌رسد که گام موثری در نزدیک شدن به استاندارد‌های حمل و نقل عمومی در کلانشهرهاست.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: فقط توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کافی نیست و باید بتوانیم فرهنگ استفاده از این وسایل را هم در سطح جامعه تقویت کنیم.

وی افزود: استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کنار کمک به اقتصاد خانوار، نقش موثری در کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهد داشت.

وی با اشاره به حمایت و همکاری استانداری کرمانشاه در توسعه خدمات شهری گفت: برای ایجاد "پارک سوار" (ترمینال) جدید که مورد درخواست شهرداری کرمانشاه است پای کار هستیم و از هیچ تلاش و حمایتی برای توسعه شهر و خدمات شهری دریغ نمی‌کنیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: کرمانشاه در ریل خدمات رسانی و توسعه قرار گرفته و مسئولان باید بیش از پیش حرکت در این مسیر را تقویت کنند و تمام حمایت‌های لازم را از آن انجام دهند.

امیری مقدم گفت: قطعا هیچگاه مانع توسعه کرمانشاه نخواهیم بود و تلاش ما این است که تمام موانع در این مسیر را برداریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.