مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از متناسب و همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال آینده خبر داد.

ترکی در نشست بررسی مشکلات و درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت کار تعاون و رفاه در شیراز گفت: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده و کمسیون اجتماعی مجلس پیشنهاد آن را پذیرفته است.

او با بیان اینکه اجرای برخی خدمات رفاهی به بازنشستگان کشوری تصویب شده است، گفت: استفاده از مراکز گردشگری در کشور و استفاده از خانه‌های معلم در استان‌ها با توافق وزارت آموزش و پرورش امکان پذیر شده است.

همچنین رییس کمیسیون اجتماعی و رییس فراکسیون بازنشستگان مجلس در شیراز از برطرف شدن مشکل بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد.

مهدی عیسی زاده گفت: سازمان تامین اجتماعی را متقاعد کردیم که ۵۰ درصدسهم مابقی بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری را متقبل شود تا بازنشستگان که اکنون در سن و سالی قرار گرفته اند که نیاز به درمان دارند دیگر دغدغه بیمه تکمیلی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
با 30 سال سابقه کار و داشتن مدرک فوق لیسانس حقوق بازنشستگی من 10 میلیون تومان است. ظلم از این بالاتر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
امسال هم بودجه همسان سازی تصویب شد ولی عملی نشد
فقط حرف است و حرف است و حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آقايون مجلس اگر بودجه هست چرا قانونی که خودتان تصویب کردید بودجه ای برای اجرای آن بخصوص ماده های 27و7 اختصاص نمی دهید، آيا بودجه این ماده ها از بودجه همسان سازی بازنشستگان بیشتر است؟ تا کی باید خانواده های معلولین شدید و خیلی شدیدفاقددرامد در انتظار اجرای کامل این ماده ها باشند؟ چرا معلولان و خانواده های آنها بیمه تکمیلی ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سلام. بدعت بدی این دولت گذاشته است. روش ایجاد اختلاف بین صندوقهای بازنشستگی شیوه درستی نیست. امسال این دولت به بدترین شکل ممکن بازنشستگان برخی صندوق ها را آزار و اذیت کرد و در عوض بسرعت برخی دیگر را ناز و نوازش. صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی هنوز در قبال 25 درصد همسان سازی سال 99 خود طلبکار است که متاسفانه مسئولین مربوطه بجای ایجاد فضای رضایت، دائماً و بطور غیر موجه چوب لای چرخ گذاری می نمایند. خواهش می کنم رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
یکبار. همسان سازی را تعریف کنید . یعنی. دیگر حقوق. دو نفر با یک تخصص. و یک سابقه. و در تهران اختلف. حقوقشان. ۱۰ به یک نیست .. مسکن نداده را مسکن دار میکنید. ،،، وامها و تسهیلات انجنانی یکی میشود. ، ،،،،،، ای ن مسیجرا نمینویسند فردا میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
تامین اجتماعی چی میشه 25 در صد 1399 چی شد تا برسه به 1402
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرهنگی
۱۵:۲۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بزک نمیر بهار می یاد، حکایت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است، الان یک فرهنگی بازنشسته که امسال با توجه به رتبه بندی فرهنگیان بازنشست شده از من که دو سال پیش بازنشسته شدم و هم سابقه با او هستم حدود سه میلیون بیشتر می گیرد. ظلم به بازنشستگان قدیمی آموزش و پرورش تا کی ادامه دارد. کاش دولت و وزارت آموزش و پرورش به فکر معیشت بازنشستگان فرهنگی که زندگی خود را به سختي می گذرانند باشد. تا کی شعار می دهید.
آخرین اخبار