معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی قزوین گفت: با توجه به نیاز مناطق مختلف و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات دهی به مردم، احداث ۶۱ پروژه بهداشتی در استان هدف‌گذاری شد.

جلال رحمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی قزوین گفت: با توجه به نیاز مناطق مختلف و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات دهی به مردم، احداث ۶۱ پروژه بهداشتی در استان شامل خانه‌های بهداشت، محل زیست کارکنان کادر بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت هدف گذاری شده است که از محل اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهور به استان برای احداث آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: در همین رابطه به زودی عملیات اجرایی و کلنگ زنی ساخت ۱۰ خانه بهداشت در روستا‌های مختلف استان قزوین آغاز و به زمین زده می‌شود.

این مسوول گفت: در حال حاضر ۹ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق مختلف استان در دست احداث است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین همچنین اظهار داشت: هشت پایگاه بهداشت و ۱۱ محل زیست کارکنان کادر بهداشت نیز در حال حاضر نقاط مختلف استان در دست احداث قرار دارد.

وی به طرح‌های مهم بهداشتی به بهره برداری رسیده در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: در سال جاری سه مرکز خدمات جامع سلامت در روستا‌های رشتقون، شیداصفهان و مشعلدار و همچنین چهار محل زیست کارکنان بهداشت و سلامت تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.