مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تخلف داروخانه‌ها در تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت میدانی بر عملکرد داروخانه‌ها در قالب گشت‌های مشترک با حضور رئسای شعب تعزیرات حکومتی همچنین بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی از ۱۲ آذرماه در سطح قزوین و شهرستان های؛ تاکستان، آبیک، بویین زهرا و البرز در حال اجرا است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و متولیان امور دارو مواجه شده است.

حسن پور افزود: کلیه جرائمی که در روند صحیح تولید، توزیع، خرید و فروش دارو اختلال ایجاد یا زمینه سوء استفاده متصدیان این امور را فراهم کند به شدت برخورد قانونی می‌شود.

وی، هدف از تشدید نظارت‌ها را حمایت از مصرف کنندگان و صیانت از حقوق شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: داروخانه به عنوان واحد صنفی، ملزم به رعایت قوانین است و در صورت تخلف، این مرجع نظارتی به مساله رسیدگی خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از آمادگی برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبر داد و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلفات، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضازینی
۲۲:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام من رفتم داروخانه بیمارستان ولیعصر آبیک جهت دریافت نسخه که به من گفتند با دکتر های همان بیمارستان قرارداد دارند نسخه ای که دکتر خارج از بیمارستان دکتر دیگری بنویسد آزاد حساب میکنندخواهشمندم به شکایت بنده از این داروخانه رسیدگی فرمایید با تشکر