عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ولایت‌مدار بودن ادعا و بیان نیاز ندارد بلکه با انجام دستورات، ولی فقیه است که نشان ولایت‌مداری مشخص می‌شود.

سیده مریم حسینی در نطق پیش از دستور نود و سومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مقام معظم رهبری رفع محرومیت و جهاد همه جانبه را برای خدمت و حل مشکلات از مهم‌ترین وظیفه آحاد خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.

او با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت رفع فقر و محرومیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: ولایت‌مدار بودن ادعا و بیان نیاز ندارد بلکه با انجام دستورات، ولی فقیه است که نشان ولایت‌مداری مشخص می‌شود.

حسینی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و تنگنا‌های شدید مالی که بر اثر هجمه‌های همه جانبه دشمنان به‌وجود آمده است و شهر و مدیریت شهری شیراز نیز از آن مستثنا نیستند، پیش‌بینی می‌شد که بسیاری از پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی به شهروندان و شهر متوقف شود یا به کندی انجام گیرد، اما به لطف خداوند منان و درایت و تدبیر و اقدامات جهادی شهرداری و شورای شهر و برخی مدیران اجرایی دستگاه‌های مستقردر شیراز و همراهی سپاه احمدبن موسی (ع) چندی پیش شاهد کلنگ‌زنی و شروع به کار پروژه‌های متعدد شهری در مناطق کمتر برخوردار شیراز بودیم.

او گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر هستند که در مدت زمان کوتاهی ان‌شاءالله توسعه فرهنگی و آبادانی این شهر فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: قطعاً ثمرات و برکات اجرا و به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها و پروژه‌های شهری عدالت محور و جهادی که حق شهروندان است به همه مردم می‌رسد.

حسینی با بیان اینکه روز ۱۰ و ۱۲ آذرماه روز شروع عملیات برنامه‌های رفع محرومیت بود و از این پس تمامی فعالیت‌های شهرداری با پیوست رفع محرومیت خواهد بود، از همراهی مدیران ۱۱ گانه شهرداری شیراز به دلیل شتاب‌بخشی به توسعه همه جانبه این شهر و محرومیت‌زدایی از محلات و مناطق شیراز قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار