رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب از پرداخت شهریه ۹۰ دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد سرپل ذهاب خبر داد.

کیومرث یاری نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب گفت : بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب پرداخت شده است.

وی افزود: شهریه تحصیلی ۹۰ دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب تصریح کرد: این مبلغ به تعداد ۹۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد که در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل بوده‌اند پرداخت شده است که از دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی و طلاب حوزه علمیه بودند .

برگزاری عملیات غرور آفرین مطلع الفجر

به مناسبت سالگرد بزرگداشت عملیات غرور آفرین مطلع الفجر با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان در روستای «چشمه مورینه» از توابع این شهرستان آغاز شد.

فرماندار گیلانغرب در حاشیه افتتاح نمادین آسفالت معابر روستای چشمه مورینه با حضور استاندار و جمعی از اهالی روستا و مسوولان استانی و محلی، گفت: این طرح‌ها شامل اجرای روکش آسفالت، بهسازی معابر، کانال کشی و جدول گذاری و بهسازی ۳۲ کیلومتر راه روستایی در ۸۳ روستای شهرستان گیلانغرب است.

«وحید محمدی» افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان است که در راستای توسعه و عمران و آبادانی روستا و خدمت رسانی به روستاییان اجرا و عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: این طرح‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته و مشارکت بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب اجرای طرح‌های هادی روستایی انجام شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.