همزمان با بیستم آذرماه سالروز عملیات غرور آفرین مطلع الفجر، صعود سراسری چهار هزار نفری بسیجیان به ارتفاعات آوزین شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در آیین گرامیداشت عملیات مطلع الفجر و شهدای گرانقدر این عملیات در جمع رزمندگان، بسیجیان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان و قشر‌های مختلف مردم با تجلیل از رشادت‌های مردمان این خطه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: گیلانغرب دومین شهر مقاوم کشور با مردمانی سلحشور، ۷۵۰ شهید گرانقدر تقدیم انقلاب کرده است.

بهمن امیری‌مقدم افزود: مردان و زنان شجاع و دلاور گیلانغربی در زمان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و جانفشانی در برابر عراقی‌ها جنگیدند و شهر را خالی نکردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی جایگاه بسیار والایی در دنیا دارد و امروز دشمنان با تمام توان به دنبال تخریب این جایگاه ممتاز هستند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: زمان آن فرارسیده که به شعار "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" عمل کنیم و همه تحت رهبری، ولی امر مسلمین در برابر جهان کفر بایستیم و به عنوان سرباز ایشان در خط مقدم دفاع از ولایت و رهبری باشیم.

امیری‌مقدم ادامه داد: پشتیبانی مالی شبکه‌های معاند و برانداز بر عهده آمریکا و عربستان است و با پول این کشور‌ها روزانه هزاران دروغ بر علیه کشورمان منتشر می‌شود که در این جنگ رسانه‌ای ناجوانمردانه و نابرابر، بر همگان واجب است که در قالب جهاد تبیین به روشنگری بپردازند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.