معاون سازمان صمت ایلام از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا به مدت ۵ روز در این استان خبر داد.

مهدی کاکاخانی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت معدن و تجارت  ایلام گفت: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا تقاضا برای برخی اقلام ازجمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی جات افزایش می‌یابد، این اداره کل در نظر دارد با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ تا ۳۰ آذرماه به مدت ۵ روز انجام دهد.

وی افزود: دراین طرح بازرسین اداره کل صنعت، معدن وتجارت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد خواهند کرد.

کاکاخانی بیان کرد: در این طرح اقلام مذکور از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود.

معاون نظارت وبازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها توسط افراد سودجو می‌باشد.

وی از مردم استان ایلام خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستادخبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان ایلام اطلاع دهند تا بازرسان این اداره کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.