مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۴۰۰ نفر از کارگران واحد‌های اقتصادی استان اردبیل در جشنواره امتنان ثبت نام کردند.

بهروز رحیم زاده گفت: 1400 نفر از کارگران واحدهای اقتصادی استان اردبیل در بخش صنعت، خدمات ، کشاورزی و  واحد های نمونه در پورتال جشنواره امتنان ثبت نام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل  می گوید: هم اکنون 712طرح قابل داوری است که این طرح‌ها توسط کمیته داوران، متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناسان اداره کل فنی و حرفه‌ای، بسیج کارخانه‌ها، اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال بررسی است.

به گفته او، کارگران خلاق و مبتکر و واحد نمونه برتر که در پایان داوری بالاترین امتیاز را کسب کنند برای رقابت در سطح ملی در سه بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی و در هفته کارگر ( اردیبهشت ماه امسال ) با حضور مقامات کشوری تجلیل خواهند شد.

رحیم زاده با بیان اینکه این جشنواره هر سال در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری انجام می‌شود، گفت: ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از کارگران است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.