رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت:قصد داریم پژوهشگاه علمی آموزش و پرورش را توسعه دهیم تا افراد برای تحقیقات خود به این مکان مراجعه کنند.

علی محبی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش  گفت: امروز به مناسبت هفته پژوهش به صورت نمادی از پژوهشگران تحلیل می‌شود و  گزارش کار یک سال گذشته را توضیح می دهیم.
وی افزود: پژوهش در دین اسلام بالاترین مقام را دارد. 
محبی بیان کرد: ایران از حیث منابع و تولید ناخالص در جایگاه پژوهش جهانی کمترین سهم را دارد و از لحاظ اقتصادی سیر نزولی داریم.
او گفت: سهم پژوهش در ایران کمتر از ۱درصد است، اما در زمینه تولید و خروجی در مقایسه با کشور‌های دیگر بسیار بالا هستیم.
محبی تصریح کرد:ما قصد داریم امتیاز پژوهشگاه انسانی را افزایش دهیم همچنین قصد داریم پژوهشگاه علمی آموزش و پرورش را توسعه دهیم تا افراد برای تحقیقات خود به این مکان مراجعه کنند.
رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: انواع پژوهش و تحقیقات را در پژوهشگاه استفاده کرده‌ایم.برای اکثر رشته‌ها دکترا داریم، اما برای سیاستگذاری تعلیم و تربیت مقطع دکترا نداریم.
 وی  از وزیر آموزش و پرورش خواست تا پژوهشگاه آموزش و پرورش ارتقا یابد.
رئیس پژوهش آموزش و پرورش گفت :باید معلم‌ها را استثنا و از دکترمعلم‌ها بیشتر استفاده کنیم.او  همچنین خواستار این شد که سرانه بودجه پژوهشگاه را افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
جناب وزیر اگه به معلمان و پژوهشگران واقعی هم اجازه ومیدان داده شود کاملا حرف شما درسته اما حیف که تحقیق و پژوهش هم انحصاری شده وفقط یه عده خاص تمام پژوهش هارا در اختیار وچنته دارند ؟!؟!؟!؟!؟!؟!البته اگر همون ها هم بی طرف و منصفانه منتشر شود بازم جای شکرش باقیست ؟!؟!؟!؟!!
آخرین اخبار