مدیرکل حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ کیلومتر سیستم روشنایی با صرف ۷۳ میلیارد ریال اعتبار در محور‌های خراسان شمالی اجرا شد.

محمد مشتری گفت: طراحی و اجرای روشنایی طولی نواحی یا گردنه‌های مه گیر با اولویت کاربرد چراغ‌های کم مصرف LED و ... و پایه‌های جذبی یا شکستنی به طول ۵ کیلومتر در گردنه امین ا... و ۲ کیلومتر در مقابل روستای تاتار و حوزه اسفراین اجرا شده است.
 او گفت: همچنین در این بازه زمانی، روشنایی نقطه‌ای محل تقاطع همسطح پرتصادف و پارکینگ محور‌های پرتردد با چراغ‌های LED سه تا پنج پایه در ۵ تقاطع اجرا شد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: ۹۰ کیلومتر از محور‌های خراسان شمالی دارای سیستم روشنایی است که طولانی‌ترین آن در گردنه‌های امین الله، اسدلی و جوزک قرار دارد.

مشتری گفت:  ۲ دستگاه تاسیسات ایمنی هوشمند و روشنایی تونل در محور‌های استان تکمیل، ارتقا و راهبری شد.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی حریم راه ها، نصب علائم اخطاری، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلوها، تعمیر و نصب گاردریل از جمله اقداماتی است که این اداره کل به منظور ایمن سازی محور‌های استان برای کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن‌تر شدن جاده‌های برون شهری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.