بیست و هفتمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، مشاوران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در کرج طی روز‌های ۱۵ و ۱۶ آذرماه برگزار شد.

با حضور اکرم لطفی زاده معاون دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، بیست و هفتمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، مشاوران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده کشور در کدت دو روز و به میزبانی کرج برگزار شد.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز در مراسم اختتامیه این دوره گفت: افتخار بزرگی است که در حوزه ورزش و جوانان بحث علم و آگاهی بخشی جزو موضوعات دارای اولویت برنامه ریزی کرده است.
 
فروغی گفت: یکی از موضوعات مهم شاخص‌های جوانان در بحث آموزش در حوزه ازدواج است که برنامه ریزی‌های قابل توجهی است که از سوی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص انجام گرفته و باید از مقام عالی وزارت و معاونت جوانان وزارت برای برنامه ریزی درخصوص دانش افزایی و بالا بردن نرخ ازدواج و کاهش طلاق تمجید کرد و این اتفاق، نوید آن را می‌دهد که اتفاقات خوبی در این بستر در حال رخ دادن است.
 
او تاثیر آگاهی بخشی در بروز شرایط مناسب در خانواده‌ها را بسیار با اهمیت عنوان و خاطر نشان کرد: زندگی مشترک بدون آگاهی بخشی، شناخت و تثبیت لازم را نخواهدداشت و جایگاه روانشناسان و مراکز مشاوره بیش از گذشته دارای اهمیت است.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز ادامه داد: سیاست‌های کشور در راستای تقویت این مراکز است.
 
گفتنی است در این دوره ملی دانش افزایی ۵۰ نفر از مدیران، مشاوران و روانشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به صورت حضوری و بیش از ۴۰۰ نفر بصورت مجازی در کارگاه‌ها حضور داشتند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.