رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج از هرس درختان سطح شهر خبر داد و گفت: اکیپ‌های هرس درختان در تمام نقاط سطح شهر در حال حاضر فعال است.

علی اصغری رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص اجرای این طرح و ضرورت همراهی شهروندان با اکیپ‌ها انجام گرفته است، گفت: از شهروندان همیشه همراه سنندج انتظار داریم در زمان هرس درختان از پارک خودرو‌های خود زیر درختان خودداری کنند تا دچار خسارت نشوند.

 رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج گفت: اکیپ‌های هرس درختان در تمام نقاط سطح شهر در حال حاضر فعال است و به منظور جلوگیری از هر نوع سوء استفاده خودرو‌های حامل درختان هرس شده اقدام به نصب بنر با عنوان «اکیپ جمع آوری بقایای هرس درختان سطح شهر» کرده‌اند.

او بیان کرد: خیابان‌ها و میادین اصلی در طرح هرس درختان اولویت خواهد بود و در فاز بعدی در صورت درخواست شهروندان اکیپ‌ها درختان کوچه‌های سطح شهر را نیز هرس خواهند کرد.

 اصغری اظهار کرد: هرس سبک، سنگین و فرم درختان بسته به نوع درخت‌ها در کل مناطق و نواحی سطح شهر سنندج انجام می‌شود.

 رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج افزود: درختان اقاقیای وحشی به صورت هرس سنگین و مابقی درختان شامل زبان گنجشک، چتری، چنار جوهر و... هرس نسبتا سبک می‌شوند.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: درختان سوزنی برگ مانند کاج و سرو هم در کل سطح شهر هرس فرم خواهند شد.

اوبا بیان اینکه درختان هرس شده توسط پیمانکار جمع‌آوری و خریداری می‌شود، اذعان کرد: درختان هرس شده به صورت روزانه از سطح شهر برداشت و بعد از تناژ در اختیار پیمانکار برنده در این طرح قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج به مزیت‌های اجرای طرح هرس درختان گریزی زد و گفت: جلوگیری از شکسته شدن درختان در هنگام بارش‌های سنگین، جوان‌سازی درختان، کاهش میزان مصرف سم در هنگام سمپاشی درختان و ... از مزیت‌های اجرای این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.