نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت:یکی از وظایف اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان نقل و انتقالات است که لازم است در این زمینه دقت بسیار زیادی صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی امروز در دیدار با کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کاشان ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این اداره، اظهار ;vn: یکی از وظایف این اداره نقل و انتقالات است که لازم است در این زمینه دقت بسیار زیادی صورت پذیرد.

او با بیان اینکه مالک حقیقی خداوند است، افزود: این نقل و انتقالات به این معنی است که مالک اصلی خداوند است و دنیا جای ابدی نیست و از این رو کارمند اداره ثبت باید نسبت به دیگر کارمندان ادارات تقوای بیشتری داشته باشد و رعایت حق‌الناس را در نظر بگیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه املاک وقفی برخی بقاع امامزادگان کاشان توسط افرادی تصرف شدند، گفت: این موارد همه حق‌الناس است و باید بیش از پیش یه این موضوع توجه داشت.

او با بیان اینکه بسیاری از افرادی که در زندان هستند، به خاطر مسائل پیش پا افتاده است، گفت: با توجه به برنامه‌های پیش رو هدف از این اقدامات باید تسریع در روند امور مردم باشد و این موضوع بسیار ارزش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار