یادواره سرداران و ۱۴۶ شهید سرافراز شهرستان کهنوج با حضور خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلی کهنوج برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد احمدیان از راویان دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس جنایات هولناک اغتشاشگران را سناریوی نوشته شده توسط آمریکا و اسرائیل دانست.

در این یادواره شهدا که جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و همرزمان شهیدان حضور داشتند ،حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج پیرامون جایگاه شهید و شهادت و مسائل روز سخنرانی کرد.

حجت الاسلام نجنو با اشاره به نقش ایثارگری‌های شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب و نظام به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پیروی از ولایت و راه شهدا تاکید کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پیوسته در مسیر هدف که حکومت، ولی عصر (عج) است خوب جلو رفته است و گام‌های آخر را نیز محکم بر‌ می‌دارد تا وعده الهی محقق شود.

او  تصریح کرد: شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند.

حجت الاسلام نجنو تفاوت بین مردگان و شهدا را در اثرگذاری آنان دانست و گفت: طبق آیاتی از قرآن کریم، شهدا عند ربهم یرزقون هستند، رزق جدیدی که خدا به شهید می‌دهد در واقع جسمی است که که ما نمی‌توانیم ببینیم و او با این جسم با سایرین ارتباط برقرار می‌کند.

او تاکید کرد: این نابسامانی در مدیریت کفر بر دنیا ناشی از آتشی است که شهدا زیر پای کفر به پا کرده‌اند، آتشی که آن‌ها را می‌سوزاند و کفار هم به آن اعتراف دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.