رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان، دفاع از جایگاه داران سوخت سالم و قانونمند را در دستور کار خود دارد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با نمایندگان جایگاه داران سوخت در استان کرمان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان کرمان دفاع از جایگاه داران سوخت سالم و قانونمند را در دستور کار دارد، گفت: باید از ابزار‌های علمی و سامانه‌های مختلف و به روز برای جلوگیری از سوخت گیری‌های غیرقانونی و قاچاق سوخت استفاده شود.

او  افزود: در سفر به جنوب استان کرمان، شاهد ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های عرضه سوخت بودیم که در قالب جلسات مختلف با مسئولان قضایی و اجرایی زمینه‌های رفع این مشکلات فراهم شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که درصد بالایی از سوخت گیری‌ها از سوی مردم عادی صورت می‌گیرد و بخش بسیار کمی از مراجعان به جایگاه‌های سوخت در پی سوء استفاده و سوخت گیری غیرقانونی هستند، بیان کرد: برای مقابله با قاچاق سوخت و سوخت گیری‌های غیرقانونی باید از ابزار‌های علمی و سامانه‌ها به نحوی استفاده شود که مشکلی برای عموم مردم ایجاد نشود.

او مبارزه با قاچاق سوخت را یک اولویت برشمرد و بیان داشت: در حوزه مقابله با قاچاق سوخت، باید کار‌های اساسی صورت گیرد و به صورت سیستماتیک از قاچاق سوخت جلوگیری شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که در دستگاه قضایی اصل بر این است که از جایگاه داران سوخت که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند حمایت شود، گفت: در صورت احراز تخلف از سوی هر فرد در هر جایگاهی، دستگاه قضایی براساس قانون با متخلف یا متخلفان برخورد خواهدکرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار