مدیرکل ثبت اسناد و املاک کرمان گفت: هم اکنون بسیاری از استعلامات در اداره ثبت اسناد کرمان از طریق هوش مصنوعی و به صورت آنی پاسخ داده می‌شود.

صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولان شهری که در محل سالن اجتماعات دادسرای سیرجان، برگزار شد، سعید نظری به‌ عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان معرفی شد.

علی محمودی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در این مراسم گفت: هم اکنون بسیاری از استعلامات  در اداره ثبت اسناد استان کرمان از طریق هوش مصنوعی و به صورت آنی پاسخ داده می‌شود. برای نمونه در بررسی آمار استعلامات یکی از ادارت ثبت اسناد استان کرمان، مشخص شد از ۱ هزار و ۳۰۰ فقره استعلام، بالغ بر هزار فقره استعلام  از طریق هوش مصنوعی پاسخ داده شده است.

او افزود: مطابق قانون بودجه سال ۱۴۰۱، تعویض اسناد دفترچه‌ای روستایی به سند تک برگ به صورت رایگان انجام می‌پذیرد و شایسته است روستاییان  از این فرصت استفاده مطلوب کنند. 

محمد آرمان‌پور، رئیس پیشین اداره ثبت اسناد سیرجان نیز یکی از اقدامات و تحولات اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان را کاهش محسوس شکایت از این مجموعه به دستگاه‌های مربوطه عنوان کرد و از ارتقای میزان رضایتمندی شهروندان از اداره ثبت سیرجان ابراز خرسندی کرد.

او با اشاره به مهاجرپذیر بودن و وجود پدیده جمعیت پنهان در شهرستان سیرجان، مشکل اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان را کمبود نیروی انسانی و بعضا تصدی چندین مسئولیت  از سوی یک کارمند دانست و از مسئولان خواست برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشند. 

سعید نظری، رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان نیز در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از اعتماد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به وی برای تصدی این مسئولیت خطیر، توفیق خدمت به مردم سیرجان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار