یکی از نهادهای اتحادیه اروپا اعلام کرد سوپر کارتل مواد مخدری در امارات که یک سوم تجارت کوکائین در اروپا را مدیریت می‌کرد، دستگیر شد.

یوروپل از شناسایی و انهدام یک شبکه بزرگ قاچاق کوکائین در دبی که یک‌سوم تجارت این ماده را در اروپا مدیریت می‌کنند خبر داد.

آژانس اتحادیه اروپا برای همکاری در اجرای قانون (یوروپل) با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این افراد اعضای یک «سوپر کارتل» بوده‌اند که یک سوم تجارت کوکائین اروپا را اداره می‌کنند. در این عملیات بزرگ ۴۹ تن از جمله ۶ «هدف مهم» دستگیر شده‌اند.

یوروپل افزود: دستگیری این افراد پس از تحقیقاتی در اسپانیا و فرانسه و بلژیک و هلند و امارات برای شناسایی این شبکه قاچاق مواد مخدر و پول شویی بوده است. در این عملیات چندین خودرو گران‌قیمت و زمین هم مصادره شده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی کمیته دفاع از حقوق بشر در جزیره العرب سال گذشته حدود ۱۰۰ جنایتکار اسرائیلی وارد دبی شدند که برخی از آن‌ها تحت تعقیب پلیس اسرائیل هستند که برای زندگی از تل‌آویو به امارات فرار کرده اند. آن‌ها جامعه بزرگی در امارات ایجاد کرده اند و به حرفه‌ها و کار‌های مختلف از جمله تجارت مواد مخدر، الماس، طلا و املاک مشغول به کار هستند.

این کانال به نقل از یک جنایتکار صهیونیست که برای زندگی به دبی آمده است، بدون اینکه نام او را فاش کند، نوشت: «بسیاری از پول‌های کثیف به امارات قاچاق شده است.»

گفتنی است، توافقات عادی سازی روابط تل آویو با کشور‌های عربی از عمق پدیده دست داشتن اسرائیلی‌ها در ارتکاب جنایت و اعمال خلاف قوانین از جمله دزدی از هتل‌ها و فروشگاه‌های آزاد در فرودگاه‌ها هنگام جشن‌ها و ارتکاب تخلفات رانندگی و قاچاق مواد مخدر پرده برداشت و آن‌ها را آشکار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
صد در صد دست آمریکا تو کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر هندوراس ، اعدامش کنید
آخرین اخبار