عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: با عرضه همه خودرو‌ها در بورس دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود.

آقای علیرضا سلیمی در رابطه با عرضه خودرو در بورس گفت: با عرضه  همه خودرو‌ها در بورس دست دلالان و واسطه گران این حوزه قطع می‌شود و کمک بزرگی در راستای شفافیت به این حوزه می‌شود، چرا که حاشیه سود  ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیونی در فروش برخی خودرو‌ها نصیب کسانی می‌شود که هیچ توجیه‌ای برای این امر وجود ندارد.

او گفت: عرضه خودر در بورس مساله  صنعت خودرو را سامان می‌دهد و اگر قرار است از منابع عمومی پولی برای کسی بدست بیاید مشخص و معلوم  است.

او می گوید: در شرایط فعلی دلالان حاشیه این سود را به جیب می‌زنند و مردم از این موضوع منتقفع نمی‌شوند که با اقدام بورس کمک بزرگی برای ساماندهی صنعت خودرو صورت گرفت.

به گفته او: مدل عرضه خودرو در بورس موفق عمل کرده است از اعضای شورای عالی بورس در این زمینه تشکر می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۳۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
خودرو سازان و عوامل نامرد که از این کلاهبرداری واضح حمایت میکنید تا قیمت خودرو بصورت مزایده در بورس کالأ به قیمت بازار برسه و دوبرابر قیمت کارخانه فروخته بشه ایا به روز اخرت اعتقاد ندارید؟ ایا خداوند این ظلم شما رو بی حساب میذاره؟ وجدان یأ رحم رو باد نگرفتین؟! اینها مردمی بدبخت و بی گناهی هستند که تمام دارایی خود رو برای یک لبخند خانواده با خرید خودروی بی کیفیت شما جمع می‌کنند ولی شما هر روز قیمت ها رو دستکاری میکنید و ناامیدشون میکنید. امیدوارم این لقمه حرام یک روز گلوی خانواده شما رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۲۵ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
خودرو مزایده ای فقط موجب میشه همین اندک امید مردم به خرید خودرو با قرعه کشی و با حدااقل شانس با کل سرمایه یک عمر با پول وام و قرض هم از بین یره بعد نماینده محترم هم از روی ساده روحی یأ مقرضانه میگم فروش در بورس موجب تعادل میشه!؟ فقط اینجو بدونید قسمت ها به سکنی میره که قسمت کارخوٙنه میرسه به بازار و یک شیه راه صدساله رو میرن با دور زدن قانون و فریب مردم قیمت ها دوبرابر میشن.
خودرو سازان و عوامل نامرد واقعا فکر میکنید خدا
آخرین اخبار